Mortalion
Nový předmět
První finální dobrodružství zavede hrdiny na kontinent Silva, do Velkého hvozdu, kde svedou bitvu o Démonickou citadelu. V tomto vůbec nejrozsáhlejším dobrodružství se poprvé střetnou s mocí Temného pána!
Nový článek
Následující kouzla byla pozměněna v rámci revize mystického kouzelníka. Při proměnách a neviditelnosti se nově zobrazují dočasné schopnosti na postavě.
Zásah mumie způsobí prokletí.
Aura strachu a Odpornost mohou zasáhnout hrdiny bez rozdílu úrovně. Základní ochranou proti Auře strachu, vyzařované nemrtvými, je tedy inteligence. Paladinové mají bonus proti oběma zmíněným negativním ovlivněním.
Pokud je na postavu vedeno v jednom kole více útoků, obdrží za každý další útok kumulativní postih k obraně. Červené štítky vedle postavy značí provedené obrany - každý štítek představuje postih -5 k obraně. Na konci kola se štítky odeberou.
Zobrazení kontextové nápovědy lze nastavitv Profilu hráče. Na grafických prvcích, které nepatří mezi tlačítka, ale obsahují nějakou vysvětlivku, se zobrazuje indikátor kontextové nápovědy.
V momentě, kdy hrdinové dosáhnou 15. úrovně, si mohou neomezeně zvyšovat energii postavy za cenu zkušeností a zlatých.
Příšery mohou náležet k různým frakcím a bojovat mezi sebou navzájem. Například ve Dračí skále budou příchozí vandráci bojovat s příšerami v jeskyni. Informace o příšeře lze zjistit při nakliknutí políčka pravým tlačítkem myši. Platí pouze pro nově vytvořená dobrodružství (ode dneška).