Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Mortalion

Novinky

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

24. 04.

Nový předmět

  • Vílí prsten
  • Úpravy Démonické citadely
  • Démonická citadela zobrazena na mapě světa

14. 04.

Démonická citadela

První finální dobrodružství zavede hrdiny na kontinent Silva, do Velkého hvozdu, kde svedou bitvu o Démonickou citadelu. V tomto vůbec nejrozsáhlejším dobrodružství se poprvé střetnou s mocí Temného pána!

29. 03.

20. 03.

Následující kouzla byla pozměněna v rámci revize mystického kouzelníka. Při proměnách a neviditelnosti se nově zobrazují dočasné schopnosti na postavě.

  • Proměna v netvora a draka
  • Neviditelnost a Mlha
  • Obří síla a Síla obra
  • Článek Kouzelník

09. 03.

Zásah mumie způsobí prokletí.

01. 03.

Aura strachu a Odpornost mohou zasáhnout hrdiny bez rozdílu úrovně. Základní ochranou proti Auře strachu, vyzařované nemrtvými, je tedy inteligence. Paladinové mají bonus proti oběma zmíněným negativním ovlivněním.

22. 02.

Boj s více protivníky

Pokud je na postavu vedeno v jednom kole více útoků, obdrží za každý další útok kumulativní postih k obraně. Červené štítky vedle postavy značí provedené obrany - každý štítek představuje postih -5 k obraně. Na konci kola se štítky odeberou.

16. 02.

Nastavení kontextové nápovědy

Zobrazení kontextové nápovědy lze nastavitv Profilu hráče. Na grafických prvcích, které nepatří mezi tlačítka, ale obsahují nějakou vysvětlivku, se zobrazuje indikátor kontextové nápovědy.

08. 02.

Zvyšování energie

V momentě, kdy hrdinové dosáhnou 15. úrovně, si mohou neomezeně zvyšovat energii postavy za cenu zkušeností a zlatých.

02. 02.

Nepřátelské frakce

Příšery mohou náležet k různým frakcím a bojovat mezi sebou navzájem. Například ve Dračí skále budou příchozí vandráci bojovat s příšerami v jeskyni. Informace o příšeře lze zjistit při nakliknutí políčka pravým tlačítkem myši. Platí pouze pro nově vytvořená dobrodružství (ode dneška).

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).