Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Verze 0.4.0

08.08., 2019

Od této verze přechází Mortalion na originální systém pravidel založený na stostěnné kostce.

k100

Stostěnný systém (k100) přepsal většinu dat ve hře. Výsledky jsou zatím vynikající, ale bude třeba ho dále testovat. O konkrétních mechanikách budeme informovat v sérii nových článků. Sjednocujícím aspektem nového systému je jeho transparentnost a fakt, že každý bod se počítá. Například každý bod v odolnosti zvýší také maximum životů, bod v síle zvýší útok kontaktní zbraní, bod v obratnosti zvýší obranu. Kolik má hrdina hodnotu charismy, tolik obdrží do začátku zlatých. Stejně to platí i pro ostatní vlastnosti.

Velkým přepracováním prošel bojový systém. Zbroje mají nyní novou hodnotu - zbroj - a ta redukuje výsledné zranění. Může tak dojít k zásahu, který však nezpůsobí žádné zranění. Obecně v novém bojovém systému dochází k častějším zásahům, ale celkový objem zranění se snížil o 25% a kriticky velká zranění hrdinů vymizela zcela. Výsledky boje jsou tedy předvídatelnější.

Další vylepšení

Kromě těchto změn došlo i k mírnému zrychlení hry o 0.1 sekundy. Na dalším zrychlování odezvy budeme pracovat.

Grafika také doznala řadu změn. Zcela nové obrázky má nyní měsíční a očarovaná výzbroj. V dalších aktualizacích plánujeme postupně přepracovat i další skupiny výzbroje a dodat jim originální vzhled. Všechny artefakty mají od této verze svůj obrázek a také přibyla grafika andělů a démonů, které může hrdina získat pouze za určitých okolností v dobrodružství.

V sekci ocenění se objevila možnost filtrování. Další filtry plánujeme brzy v předmětech, schopnostech a efektech.

Změny pravidel

  • Na každé úrovni si hrdina zvýší jednu vlastnost +1 dle svého výběru. Do 15. úrovně tedy získá celkem 14 bodů, o které se zvýší jeho vlastnosti!
  • Do iniciativy se započítává pohyblivost.
  • Magicky zranitelné příšery již nelze zranit bez kouzelné zbraně. Některé příšery/spojenci však dokážou zasáhnout i magicky zranitelné příšery.
  • Blýskavice nezpůsobí vždy Paralýzu.
  • Zesílení kouzel snižuje potřebnou magenergii pouze o 7 magů.
  • Použití předmětu vyžaduje vždy 3P.

Změny schopností

  • Bojový mód Bersekr (válečník) zraňuje každé kolo za 5 životů.
  • Bílá střela zraňuje o 10 životů méně.
  • Boj se zlem (paladin) zvyšuje zásah a zbroj při boji se zlem.
  • Vlčí amulet (zaklínač) zvyšuje počáteční magickou energii o 30.
  • Stříbrný přívěšek (paladin) zvyšuje počáteční magickou energii o 20.
  • Šance na Schování se do stínu (zvěd) se rovná obratnosti a dvojnásobku úrovně.
  • Ochranná aura (zaklínač) zvyšuje zbroj +10 a stojí pouze 10 magů.
  • Posvěcená zbroj (paladin) stojí pouze 15 magů, ale zvyšuje zbroj.
  • Štít boží (paladin) stojí 15 magů.
  • Magický štít I, II a III zvyšují zbroj.
  • Rychlost stojí 50 magů.
  • Světlo stojí 30 magů.
  • Závan smrti ubere pouze 10-60 životů.
  • Odvrať nemrtvé a Odvrať neviděné ubere pouze 10-60 životů.
  • Očarovaná hůl zvyšuje pouze zásah.
  • Aura strachu a Odpornost navíc snižují obranu -20.

Změny u předmětů

  • Všechny zbraně mají snížený základní útok -10.
  • Lehké zbraně zvyšují iniciativu +20.
  • Střední zbraně snižují pohyblivost -5.
  • Těžké zbraně snižují iniciativu -20 a pohyblivost -10.
  • Střelné zbraně snižují pohyblivost -10 a mají snížený zásah -10.
  • Mýtická výzbroj má zesílený účinek +5.
  • Trojzubec má zvýšený útok +10.
  • Hvězdice má zvýšený vrhací útok +5.
  • Černá výzbroj vrátí nazpět 0-10 bodů charakteru při položení.
  • Prsten krve zraňuje při ústupu z boje za 0 - 10 životů.
  • Siedgerovo roucho zvyšuje charakter o 5 při každém začátku dobrodružství.

Nově vytvořený systém by měl být transparentnější, předvídatelnější a více reagovat na činnost hráče/hrdiny ve hře. Nyní ho bude třeba řádně otestovat. Případné komentáře nám neváhejte zaslat co nejdříve! Vzhůru do testování!

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).