Reprezentuje živel vzduchu. Zdánlivě zmatený pohyb větrných částic vede k pochopení chaosu. Zkoumá vyšší magické sféry a stínový svět. Protikladem je zelená magie.
Kouzelník dočasně vyvolá mocného větrného elementála, který se okamžitě vrhne na nepřátele. Cyklóna nelze přímo ovládat a po uplynutí 4 - 6 kol zanikne. Cyklón zraní i magické příšery a kouzelník získá zkušenost za jeho zásahy. Vyžaduje 3 pohyby a 80 magů. Dosah kouzla je volné pole v dohledu sesílatele. Lze 2x posílit.
Sesílatel se přenese na jiné volné políčko do vzdálenosti 4. Při seslání druhého stupně se přemístí na jakékoli objevené(!) políčko v dosahu celé jeskyně (výběr políčka probíhá na mapě). Lze se takto dostat i na místa, která nejsou vidět, například za magicky zamčené dveře. Vyžaduje 3 pohyby a 30 nebo 60 magů. Nejdříve je nutné naučit se nižší stupeň kouzla. Každý ze stupňů kouzla lze 2x posílit.
Postava se lehce vznáší, získá +20 bonus k hodům na obratnost (lezení, skákání apod.) a nespustí pasti během pohybu. Neúčinkuje na ohnivé pasti a na pasti spuštěné při manipulaci s objekty. Vyžaduje 3 pohyby a 20 magů. Lze seslat i na jiné postavy v dotekové vzdálenosti. Lze 1x posílit.
Postava získá načas dvojnásobný pohyb a dva útoky za kolo. Znásobení útoků lze kombinovat pouze s bojem se dvěma zbraněmi, a získat tak až 3 útoky za kolo. Dvojnásobný útok musí být veden na jeden cíl. Výjimkou je útok vrhem, při kterém hrdina vrhne původní zbraň a pak má možnost vyzbrojit se druhou a tou opět zaútočit. Při střelbě těžkou kuší proběhne jen jeden útok a kuše se automaticky nabije. Vyžaduje 3 pohyby a 70 magů a trvá jen 4 - 6 kol. Lze seslat i na jiné postavy v dotekové vzdálenosti. Lze 1x posílit.
Na ploše 5x5 polí se vytvoří jedovatý oblak, který zraní všechny běžné tvory za 10 - 40 životů. Neúčinkuje proti magickým bytostem! Efekt zraní jen nepřátelské postavy (hrdinové a spojenci v oblasti zůstanou nezraněni). Vyžaduje 3 pohyby a 80 magů. Dosah kouzla je v dohledu sesílatele, účinek je do 2 polí okolo vybraného pole. Lze 2x posílit.