Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Červená magie

18.05., 2025

Reprezentuje živel ohně. Zaměřuje se na útočná kouzla použitelná v různých situacích. Ve svých vyšších formách využívá dračí magii a nebeskou sílu. Protikladem je modrá magie.

Oheň (40M)

Na poli v dohledu kouzelníka vzplane magický oheň a zraní každého při vstupu na toto políčko za 10 - 60 životů. Oheň bude hořet 10 - 20 kol. Kouzelník může mít libovolný počet hořících ohňů. Spojenci se ohni vyhýbají, nepřátelé ne. Sesílatel bude získávat za zranění ohněm normálně zkušenost. Neúčinkuje na ohnivzdorné příšery (např. démoni, nevidění). Vyžaduje 3 pohyby a 40 magů a trvá 10 - 20 kol. Lze 2x posílit.

Ohnivá koule I, II (40M, 90M)

Ubere podle stupně kouzla 10-60 nebo 20-120 životů nepříteli v dohledu. Neúčinkuje na ohnivzdorné příšery (např. démoni, nevidění). Vyžaduje 3 pohyby a 40 nebo 90 magů. Dosah ohnivé koule je do dohledu sesílatele. Nejdříve je nutné naučit se nižší stupeň kouzla. Lze 2x posílit.

  • zranění ohněm 10-60 / 20-120

Ohnivé uvěznění (100M)

Na všech volných polích kolem příšery vzplanou magické ohně a zraní každého při vstupu za 10 - 60 životů. Ohně budou hořet 10 - 20 kol. Spojenci se ohni vyhýbají, nepřátelé ne. Sesílatel bude získávat za zranění ohněm normálně zkušenost. Neúčinkuje na ohnivzdorné příšery (např. démoni, nevidění). Vyžaduje 3 pohyby a 100 magů a trvá 10 - 20 kol. Lze 2x posílit.

Ohnivý déšť (100M)

Na ploše 5x5 polí začne padat ohnivý déšť, který zraní všechny nepřátelské bytosti za 10 - 40 životů. Efekt zraní jen nepřátelské postavy (hrdinové a spojenci v oblasti zůstanou nezraněni). Neúčinkuje na ohnivzdorné příšery (např. démoni, nevidění). Vyžaduje 3 pohyby a 100 magů. Dosah kouzla je v dohledu sesílatele, účinek je do 2 polí okolo vybraného pole. Lze 2x posílit.

  • zranění ohněm 10 - 40 v oblasti 5x5

Ohnivý štít (20M)

Postava získá imunitu proti ohni. Vyžaduje 3 pohyby a 20 magů a trvá 10 - 20 kol. Lze seslat i na jiné postavy v dotekové vzdálenosti. Lze 1x posílit.

Plamenná čepel (50M)

Čepel zbraně kolem sebe šlehá plameny a má zvýšený zásah + (10 - 40). Plamenná čepel zůstane aktivní i po přezbrojení zbraně. Neúčinkuje na ohnivzdorné příšery (např. démoni, nevidění). Vyžaduje 3 pohyby a 50 magů a trvá 10 - 20 kol. Lze seslat i na jiné postavy v dotekové vzdálenosti. Lze 2x posílit.

  • + (10 - 40) zásah ohněm

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).