Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Verze 0.4.5

29.12., 2019

Revize výzbroje byla konečně dokončena. Kromě toho se můžete těšit na zcela nové úvodní dobrodružství MĚSÍČNÍ JEZERO, jež je určeno pro úplné nováčky.

Měsíční jezero

Nové úvodní dobrodružství se zařadí po boku Stínů Zorenortu a Bílého průsmyku. Společně tak vytvoří tři alternativy pro začínající hrdiny. MĚSÍČNÍ JEZERO by se mělo stát základní volbou po dokončeném tutorialu. Je to dobrodružství přímočaré, bez účasti spojenců a zaměřuje se na průzkum jeskyně od hledání skrytých předmětů přes manipulaci s objekty až po hledání tajných dveří či pastí. Dají se v něm také nalézt poměrně slušné poklady a při troše štěstí i kouzelná výzbroj!

Příběh je zasazen do tajemné a poetické krajiny Měsíčního jezera a Mračných lesů v Lomegardu. Hlavní úkol porazit bandity, kteří se ukryli v jeskyni pod útesem, nebude těžké splnit, ale pravé dobrodružství začne teprve s průzkumem dávné svatyně. Na hrdiny čekají posvátné prostory a skrytá nebezpečí. Je dost možné, že ne všechno se odhalí hned při první návštěvě tohoto dobrodružství.

Revize výzbroje

Konečně byla dokončena systémová revize výzbroje, alespoň v hlavních bodech. Základní princip změn byl takový, aby každá nová výzbroj představovala zlepšení, ale aby také schopnosti hrdinů nerostly neúměrně. Došlo k vyrovnání zbraní a zbrojí. Např. runová zbraň nyní zvyšuje zásah +10 a runová zbroj posiluje analogicky +10 zbroj. Zásah zbraně a zbroj jsou slabší vlastnosti v porovnání s útokem a obranou. Proto kouzelná výzbroj zvyšuje útok a obranu, ale její bonus je stejný jako u runové výzbroje.

Nalezení vycpávané zbroje, ať už třeba runové, bylo dříve chápáno jako smůla, protože se ji nevyplatilo používat. Všechny vylepšené vycpávané zbroje byly proto zesíleny a v podstatě jsou vždy výhodnější než běžné kožené zbroje.

Dalšími kroky byly změny u určitých kategorií vybavení. Pláště a přilby nyní posilují pouze zbroj namísto obrany. Efekt křížů a některých přileb byl snížen na polovinu. Podobně byly zredukovány předměty, které mohou zůstat v batohu (např. Světelný krystal).

Tyto změny připravují půdu pro novou kategorii výzbroje - LEGENDÁRNÍ - a také pro nové artefakty, jež máme v plánu brzy vytvořit.

Drobná vylepšení a opravy

Kromě níže uvedených úprav byly na několika místech přidány nové vysvětlivky a komentáře. Pokud vám během hry nebude něco jasné, nezapomeňte mi o tom napsat. Vaše poznámky a návrhy jsou neustálým zdrojem pro drobná vylepšení!

  • Zranění způsobené minimálním zásahem nezpůsobí aktivaci speciálních schopností příšer (jedů apod.).
  • Při prohlížení se zvýrazní prohlížené políčko.
  • U výzbroje se zobrazuje i redukce pohyblivosti.
  • Při chybě na serveru nebo chybě spojení se zobrazí tlačítko s možností restartovat hru.
  • Vlastnosti hrdinů se zbarvují plynule odstíny červené, bílé a žluté.
  • Nakažená krysa zesílena.
  • Teleport v Sedmém úkolu rozšířen na 4 políčka.
  • Spálení mrtvoly v osadě Dertva přidá navíc 2 zkušenosti.

Byl to dlouhý rok vyplněný neustálou prací a testováním (hraním :)). Všem testerům moc děkujeme za jejich přispění a do nového roku přejeme štěstí, zdraví, pohodu a mnoho úžasných chvil ve světě Mortalionu!

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).