Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Verze 0.1.1

28.11., 2018

S novou verzí přicházejí do hry ARTEFAKTY nízké úrovně a také další dobrodružství - Chalonští bandité. Řada chyb minulé verze byla odstraněna, ovládání se zjednodušilo a vizuální stránka je nyní o trochu přehlednější.

Artefakty

Nejzásadnějším přínosem je bezesporu soubor nových předmětů - ARTEFAKTY nízké úrovně! Získat je lze téměř v každém dobrodružství, Chalonskými bandity počínaje. S nimi do hry přichází další rozměr rozvoje postav. Kromě vizuální stránky, která postavám přidá přilby, náhrdelníky, kříže na řetízku, spony, pláště, náramky a boty, se objevily také 2 nové schopnosti - Léčení a Ochrana. Zde je seznam nových artefaktů:

  • Magický kámen
  • Ochranný amulet
  • Magický krystal
  • Ozdoba na šaty
  • Ohnivý amulet
  • Talisman štěstí
  • Safírové oko
  • Zvědovy boty
  • Boty rychlochodky
  • Stínové boty
  • Nefritová spona
  • Vlčí mor
  • Lesní amulet
  • Druidský kříž
  • Theurgický kříž
  • Kouzelnický plášť
  • Meditační bylinky
  • Magická esence
  • Astrální talisman
  • Teleportační krystal
  • Kouzelnická hůl
  • Rohatá přilba
  • Náramek lukostřelce
  • Soška bohyně Themidy
  • Amulet proti zlu
  • Argentova lyra
  • Arrasova přilba
  • Svatý kříž
  • Andělský elixír
  • Elfí krystal
  • Elfí plášť
  • Svatá monstrance
  • Přilba svatého strážce

Chalonští bandité

Nové dobrodružství je opět lehké obtížnosti, vhodné pro začínající hrdiny. Jeho zápletka je však vystavena tak, že může představovat pro hrdiny poněkud větší ohrožení. Pokud hrdinové neporazí přesilu pronásledovatelů, jsou uvězněni v neznámé jeskyni!

Hledání tajných dveří

Chalonští bandité také do hry přinesli dva nové mechanismy. Prvním jsou příšery se dvěma útoky za kolo. Druhým je hledání tajných dveří. Na tuto akci potřebuje hrdina celý tah (4P) a hledá u stěny jen na sousedních polích. Šance na nalezení tajných dveří závisí na inteligenci (INT - 10), takže postava s inteligencí 50 má šanci 40%. Za nalezení tajných dveří může hrdina získat až 5 zkušeností. Problém je, že na každou jeskyni má jen určitý počet pokusů. Jakmile pokusy vyčerpá, už se nemůže dostatečně soustředit a žádné tajné dveře nenajde. Proto si musí dobře rozmyslet, kde bude hledat. Na hledání tajných dveří jsou samozřejmě nejlepší kouzelníci, protože mají šanci mít opravdu slušnou inteligenci. Navíc si mohou vybrat kouzlo Najdi tajné dveře, jež účinkuje s automatickým úspěchem na všechna pole v dohledu a najde i skryté předměty! Dobrodružství, kde lze hledat tajné dveře, jsou označena tímto obrázkem s počtem pokusů, které každý hrdina má.

Vylepšené prvky

Mezi nejlepší příspěvky nové verze patří segmentovaná tvorba jeskyně, díky které již hra nebude „padat“ v případě delší tvorby chodeb. Hráč vidí na obrázku jeskyně průběh tvorby a také přípravu hrdinů před vstupem do dobrodružství. Druhou příjemnou novinkou je možnost zvětšit si zobrazení hrdiny tlačítkem na jeho postavě. Další vylepšení jsou následující:

  • Spojenci řízení počítačem nyní také vyhledávají bezpečnou cestu - vyhýbají se ohni. Nepřátelé se ohni nevyhýbají.
  • Zobrazení nepřátel na mapě je sdíleno mezi hrdiny.
  • Při sebrání předmětu se ukáže také jeho obrázek.
  • Tlačítko FULLSCREEN je nyní dostupné i v herním menu.
  • Při výběru kouzel a schopností během přestupu se ukazuje budoucí magenergie.
  • Při odchodu z jeskyně je vyžadováno potvrzení.
  • Během načítání jeskyně bylo zakázáno herní menu (způsobovalo konflikty).
  • Při začátku nového tahu se informační hlášky pozdrží a zobrazí se až po potvrzení.
  • Mrtvola obránce se vykreslí až po skončení boje.
  • Pozadí při tahu nepřátel změněno a je nyní přehlednější.
  • Vybraný prvek v seznamech předmětů, schopností a stavů je zvýrazněn širší žlutou linkou.
  • V nastavení lze odděleně měnit potvrzování nového tahu a potvrzování konce tahu.
  • V menu hrdiny se píšou požadavky na další úroveň.
  • Hrdina vždy začíná svůj tah v módu pohybu.

Opravené bugy:

  • Pohyb na dlouhou vzdálenost se nemůže „přenést“ na jiného hrdinu.
  • Informační hlášky v podobě malých kartiček už nezůstanou nikdy „viset“ na obrazovce.
  • Nalezená výzbroj ve Dračí skále se již zapíše do deníku hrdiny.
  • Zaklínač si na slabé úrovni vybírá jen jedno kouzlo (dříve chybně vybíral 2).
  • Spojenec následující mrtvou nebo nepřítomnou postavu se již nezasekne.
  • Příšera v rohu za zdí již nemůže navázat hrdinu k ústupu z boje.

Vzhůru do dobrodružství!

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).