Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Verze 0.4.2

01.10., 2019

Už rok běží Mortalion v uzavřeném BETA testování. Obsah hry se za tu dobu velmi rozšířil. Konečně přišel čas zahájit širší testování F&F BETA a příprava na testování vícero hráči je právě hlavním předmětem nové aktualizace.

Přepracovaný web

Na základě dotazníků byla přepracována webová část hry tak, aby lépe prezentovala, co se schovává uvnitř. Při první návštěvě stránek je možné kliknout na tlačítko O HŘE přímo na domovské stránce, které odkazuje na prezentaci hry. Na prvním slidu prezentace jsme zařadili komentáře testerů - doporučující i varovné! Pro vytvoření obrázku o hře doporučujeme odkaz MÉDIA, kde jsou kromě příšer a předmětů nově k vidění hrdinové hráčů v podobě přímo ze hry! Také se zde objevily screenshoty a ukázky hudby.

Průvodce a tutorial

Protože Mortalion je na první pohled poměrně složitá hra, na většinu obrazovek přibyla TLAČÍTKA S OTAZNÍKEM. Ta spustí PRŮVODCE hrou, který je kontextově zaměřený vždy na konkrétní obrazovku. I po dlouhé přestávce se tak můžete vrátit ke hře a znovu se zorientovat. Tlačítka s otazníkem jsou viditelná pouze se zapnutými vysvětlivkami, takže zkušené hráče nebudou rušit.

TUTORIAL pro začínající hráče byl kompletně předělán. Nyní je rychlejší, intuitivnější a nezahlcuje tolika informacemi. Noví hráči se díky němu mohou dostat rychle do dobrodružství a vyzkoušet si hru v jeskyni. Vybavení svého prvního hrdiny mohou například koupit jedním kliknutím pomocí tlačítka rychlého nákupu. Pokud jim základní informace nestačí, mohou využít průvodce nebo odkazů na články, které jsou přítomné přímo ve hře.

Ovládání na klávesnici

Hra v jeskyni je nyní ovladatelná také pomocí klávesnice. Směrové šipky na numlocku slouží pro pohyb. V kombinaci s LCTRL umožňují prohlížet okolní pole. Jakákoli klávesa potvrdí oznámení, ENTER slouží k potvrzování ANO. Dále lze spustit jednotlivá menu pomocí kláves: M - mapa, S - průzkum okolí, G - družina, D - hledání tajných dveří, E - konec kola, W - počkat. ESCAPE ukončí menu v dobrodružství. Ovládání na klávesnici je zatím teprve v začátku a bude se na něm dále pracovat.

Pokud používáte Mozillu Firefox, je nutné vypnout v nastavení prohlížeče defaultní chování při stisknutí klávesy. Mozilla Firefox totiž při stisknutí klávesy spouští rychlé vyhledávání na stránkách. Tato funkce se vypíná v nastavení - obecné - prohlížení - odškrtnout políčko: „Psaním vyhledávat text na stránce.“

Doplňky vzhledu

Při tvorbě hrdiny a nastavování vzhledu přibyla nová možnost přidat na tvář doplňky vzhledu jako třeba vrásky, tetování, jizvy apod. Pomocí vrásek můžete snadno docílit toho, že vaši hrdinové budou vypadat starší. Do budoucna plánujeme také ozdobné prvky. Spolu s novými tvářemi a účesy tak kombinační možnosti vzhledu prudce rostou.

Zrychlení

Na zrychlování hry neustále pracujeme. V této verzi se výrazně, místy až desetinásobně, zrychlí používání předmětů, nákup a prodej ve městě. Systém hry by měl nyní projít zátěžovým testem, na jehož základě přistoupíme k přepracování přenosu dat, což by mohlo výrazně zvýšit rychlost odezvy.

Opravy a vylepšení

Kromě zmíněných hlavních změn došlo také k mnoha dílčím opravám a vylepšením. Z velkého balíku oprav vybíráme jen ty podstatnější:

  • Statistiky běžící v pozadí na straně serveru.
  • Hrdina nyní může skončit nenávratně ve stavu ztráty duše, pokud mu klesne energie na 0.
  • Kostka v multiplayeru opravena.
  • Získání anděla a démona opraveno.
  • Při přestupu se u vlastností ukazuje, o kolik byly zvýšeny.
  • Zvěd dostane 5 zkušeností za úspěšné odemčení zámku.
  • Pokud hrdina nemá v ruce žádnou zbraň, neukazuje se žádná hodnota útoku, protože nemůže útočit.
  • Ženská jména povolání a ženská varianta u popisů povolání.
  • Přezbrojení na obrazovce sestavování skupinky se projeví i na přehledu skupinky, a to i v multiplayer režimu.
  • Bojiště ve Svatém bojovníkovi upraveno.

Blízké plány

Po rozšíření testovací základny plánujeme zlepšovat zejména hratelnost. Systém k100 funguje velmi dobře, ale bude třeba ho ještě řádně zrevidovat a vyvážit, takže očekávejte změny v hodnotách útoků a obran. Zvláště asi čtyřnásobný nárůst obrany oproti útoku bude pravděpodobně v nejbližší době snížen. Začneme také připravovat první nebezpečné dobrodružství - Krvavou dámu - a nadále budou procházet obměnou obrázky výzbroje.

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).