Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Verze 0.3.6

04.06., 2019

Nové dobrodružství Sedmý úkol přivádí do hry kouzelnou a mýtickou výzbroj. Vylepšení se také dočkala AI spojenců i příšer a konečně můžete během dobrodružství nahlížet do barevné mapy.

Sedmý úkol

Standardní dobrodružství Sedmý úkol přímo navazuje příběhem na Osadu Dertvu, ve které skupinka plní úkoly čarodějky v prastarém rituálu služby. V Sedmém úkolu jde o závěrečný nejtěžší úkol. Hrdinové dorazí na zapadlé a zdánlivě pusté místo v horách - na malém kopci naleznou prázdnou svatyni. Klid však nepotrvá dlouho - buďte připraveni! V rámci dobrodružství půjde získat zcela nová výzbroj: KOUZELNÁ a MÝTICKÁ. Pokud vlastní hrdinové teleportační krystal, mohou se vydat nenápadným teleportem do dalšího doplňkového dobrodružství, ale slabší skupinky by tuto možnost měly nechat být.

Kouzelná a mýtická výzbroj

Dvě nové kategorie výzbroje patří k tomu nejsilnějšímu, co lze v dobrodružstvích získat. KOUZELNÉ zbraně zvyšují útok +10 a zbroje a štíty obranu +20, a to bez výjimky proti všem nepřátelům. MÝTICKÁ výzbroj účinkuje stejně, ale navíc každá zbraň nebo zbroj má unikátní název a dává bonus k určité vlastnosti.

Vylepšená AI

Houfy příšer budou nyní nebezpečnější! Dříve se stávalo, že hlavní obránce skupiny byl obklopen blokujícími objekty a útočníky, a z toho důvodu zbylé příšery jen stály okolo a nebyly schopny zaútočit. Pokud taková situace nastane a poblíž bude jiný hrdina, nepřátelé zaútočí na NEJBLIŽŠÍ DOSTUPNÝ CÍL. K uplatnění nejbližšího dostupného cíle nemusí dojít jen při střetnutí s přesilou nepřátel. Stačí si představit dlouhou chodbu, na jejímž jednom konci jsou hrdinové a na druhém aspoň 2 příšery. Nejbližší příšera se vrhne do boje s čelním bojovníkem skupinky, ale ta druhá se dost pravděpodobně pokusí o obchvat. Strategii obchvatu může použít i žoldnéř ve skupince!

Opravou prošel také mód „ČEKÁ“ u družiníků. U kontaktních bojovníků fungoval dobře, ale střelci ho prakticky ignorovali. Nyní se i střelci v tomto módu budou přesunovat podle nastavení pohybu a zaútočí jenom tehdy, bude-li nepřítel v jejich těsné blízkosti.

Poslední změna v AI se týká neviditelných hrdinů. Příšery na ně reagovali podivně - sice na ně neútočily, ale pokud se k nim dostaly, zůstaly u nich stát. Nyní neviditelní hrdinové nepřitahují pozornost příšer. Dokonce je ani neblokují, takže pozor na průnik příšer do postavení hrdinů!

Vylepšení

  • Barevná MAPA s vykreslenými objekty!
  • Nejnovější články přístupné z herního menu.

Změny v dobrodružstvích

  • Ahiran v Zelené hůrce se umí navíc teleportovat.
  • Zelený krystal v Údolí velkého stromu na sebe při nabití upozorní hláškou.

Opravy

  • Odečet magů v případě, že hrdina má více magenergie než jeho maximum.

Vybojujte si odměnu v podobě mýtické výzbroje v Sedmém úkolu!

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).