Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Verze 0.1

26.11., 2018

Nová verze zohledňuje všechny připomínky testerů a hlavně přináší možnost přestupu na silnou úroveň a funkčnost všech hrdinských schopností až do 15. úrovně!

Základem pro novou verzi 0.1 byly připomínky testerů. Děkuji úzkému kruhu testerů za pomoc při objevování chyb a za nápady na zkvalitnění uživatelské zkušenosti! Snažil jsem se přihlédnout ke každé poznámce a každému nápadu. Pokud se do této verze něco nedostalo, objeví se to pravděpodobně v příští.

Nejzásadnějším obsahem nové verze je funkčnost hrdinských schopností na silných úrovních. Možnosti hrdinů jsou tímto zprovozněny až do finální 15. úrovně a jsou velmi široké - můžete vybírat nové schopnosti nebo vylepšovat a posilovat stávající. Přestože schopnosti jsou funkční, u některých stále ještě chybí ilustrace. Prosím o trpělivost, obrázky se objeví později. Hrdinové nyní mohou kromě tzv. slabých schopností využívat následující schopnosti (které získají na silných úrovních):

  • Mistrovství ke zbrani
  • Drtivost
  • Úhybné manévry
  • Šerm s mečem
  • Střelba
  • Plavání
  • Rychlá chůze
  • Regenerace
  • Pes hraničáře
  • Otrávená zbraň
  • Spolubojovník
  • Cílená střela
  • Odemkni zámek
  • Odstraň past
  • Úder štítem
  • Zjevení anděla
  • Vlčí amulet
  • Stříbřitá čepel
  • Proměna v netvora
  • Proměna v draka
  • Magická obnova

Dalším důležitým příspěvkem verze 0.1 je nová jeskyně - Dračí skála. Je to první plnohodnotné dobrodružství lehké obtížnosti vhodné i pro hrdiny na 1. úrovni. Dračí skála se tak připojuje k výukovému dobrodružství Sklepení Zlatého rámu a k úvodnímu dobrodružství Bílý průsmyk. S novým dobrodružstvím také přibyla odpovídající ocenění a 3 velké skupiny předmětů - černá, posvěcená a runová výzbroj! A pozor, ve Dračí skále budete čelit prvnímu speciálnímu útoku příšer!

Na základě uživatelských zkušeností s prvním testováním byly změněny nebo vylepšeny následující prvky:

  • Předmět lze sebrat i v módu pohybu - stačí přijít na políčko s předmětem a kliknout na něj.
  • Hráč může kdykoli zapnout/vypnout fullscreen skrytým tlačítkem na krystalu. Vysvětlivky se ovládají skrytým tlačítkem na levé hlavě démona.
  • Vykreslení boje bylo zpřehledněno - hrdina a jeho spojenci jsou vždy vlevo. Obě strany dostaly nové ilustrační pozadí.
  • Boj je v tutorialu vysvětlen přímo v rámci skutečného střetnutí.
  • Při hledání skrytých předmětů se nalezené objekty objeví ve speciální zprávě, kterou je nutné odkliknout.
  • V nastavení přibyla možnost zrušit potvrzování boje a zrušit potvrzování tahu. Obojí spolu s nastavením prodlevy vede k rychlé a plynulé hře.
  • Při nákupu šípů ve městě se nejdřív objeví otázka, kterou je třeba potvrdit.
  • Při zapnutých vysvětlivkách a sesílání kouzla se objeví výzva k určení cíle kouzla.
  • Při vrhu zbraní je nutné potvrdit otázku.
  • Tlačítko zavřít a zpět bylo zvětšeno.
  • Zobrazení předmětů na políčku se zvětšilo, pokud na něm není postava.
  • Automatický pohyb postavou nyní kontroluje také bezpečnost cesty - hrdina se vyhýbá objeveným pastem, nepřátelům. Pokud neumí plavat, vyhýbá se také vodě. Pokud nemá imunitu před ohněm, vyhýbá se také ohni.
  • Hlavní menu během hry v jeskyni bylo přepracováno tak, aby byly všechny důležité volby přístupné přímo bez dalšího prokliku.
  • Peníze, předměty a šípy lze mezi hrdiny předat obyčejným kliknutím na hrdinu, který se nachází na sousedním poli.
  • Dočasné schopnosti se nyní nejen vykreslují na hrdinovi, ale také uvádějí přímo na hrdinovi číslo označující dobu trvání schopnosti.

Opravené bugy:

  • Vířivý útok nyní správně umožňuje válečníkovi útočit 2x za kolo a snižuje útočnost jeho útoků o polovinu jeho útočného čísla.
  • Útok s otočkou umožňuje zaklínačovi útočit 2x za kolo.
  • Hyperprostor II opraven tak, aby sesílatele skutečně přenesl na jakékoli pole na mapě (třeba i to nejvzdálenější), pokud je volné.
  • Úvodní ilustrace na hlavní stránce se již zobrazuje správně přes celou obrazovku + určuje se náhodně z množství jiných ilustrací.
  • Doplněny účinky rychlosti v kombinaci s různým vybavením. Standardně rychlost umožňuje útočit 2x za kolo. Hrdina s těžkou kuší pod vlivem rychlosti vystřelí jen jednou, ale zároveň také nabije další šíp. Hrdina s vrhací zbraní zaútočí a pak mu ještě zůstanou volné pohyby na další akce.
  • Se střelnou zbraní v ruce již nelze opětovat útok.
  • Možnosti střelby mezerami mezi postavami a objekty se výrazně rozšířily.
  • Kouzlení na jiné nyní správně přidává o 3 zkušenosti více.
  • Opraven bug s tvořením příšer v uzavřeném prostoru.

Některé drobné úpravy:

  • Nové ozdobné rámy u předmětů, schopností a prohlížení ve hře.
  • Nová pozadí při akcích - ústup z boje, past, boj.
  • Při boji se vypisují všechny zapojené bojové efekty.
  • Zvuk kritického útoku během boje.
  • Zvuk informační kartičky při objevení a zmizení.
  • Zobrazení bonusů a postihl při akcích jako je boj, hod na past, ústup z boje, průzkum bylo vylepšeno, aby měl hráč přesnou informaci o zapojených vlastnostech a schopnostech.
  • Zprávy o herních událostech nyní vykreslují i obrázky.
  • V nastavení se objevila tlačítka s otazníkem vysvětlující jednotlivé prvky.
  • Průzkum otvoru kanalizace ve Sklepení Zlatého rámu byl rozšířen.
  • Ve výpisu skupinky se zobrazuje, kdo je na tahu a kdo už tah odehrál.
  • Na mapě se vykreslují nepřátelé jen v dosahu hrdiny.
  • Nové hinty na ovládání družiny.
  • Kouzelné předměty jsou nyní rozpoznatelné již v seznamu předmětů podle zlatého rámu.
  • Přídavky peněz při ukončení jeskyně za charismu hrdiny se nyní vypisují.

Příjemnou hru a testování!

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).