Přichází velká aktualizace, která otevírá standardní dobrodružství! Téměř všechny připomínky testerů byly zapracovány do řady vylepšení, z nichž asi nejzajímavější je manažer postav. Došlo k přepracování některých pravidel a také se ve hře objeví nová kategorie výzbroje!
Na webových stránkách je nyní možné prohlížet si náhodně obrázky příšer ze hry v tzv. Bestiáři. Chcete-li někomu ukázat, s čím se vaši hrdinové potýkají, stačí kliknout na záložku „O hře“, kde se objeví odkaz na Bestiář.
Manažer postav potěší zejména ty hráče, kteří mají hodně postav. Díky němu lze vidět všechny své hrdiny najednou a uspořádávat je do skupinek. Manažer umožňuje poměrně složité filtrování, které má usnadnit výběr a organizaci hrdinů. Můžete například vyhledat všechny hrdiny, kteří mají kouzelnou zbraň, nebo všechny hrdiny, kteří mají teleportační krystal a mohou začít dobrodružství Druhý chrám Horutha. Možnosti jsou opravdu značné. Vedle hrdinů se zobrazuje také míra hrdinství a počet prošlých dobrodružství.
Kompletním přepracováním prošlo sestavování skupinky. Při výběru hrdinů využívá přehlednosti manažeru. Počet kliknutí se snížil na polovinu, a přitom je organizace skupinek přehlednější. Žoldnéři se nyní vybírají ze zcela nové obrazovky, kde jsou všichni zobrazeni najednou.
Možná jste všichni nejednou pocítili zklamání, když jste nalezli na významném místě pouze obyčejnou výzbroj. Místo obyčejné výzbroje nyní lze v dobrodružstvích získat tzv. pěknou výzbroj, která je nejen hezčí, ale také kvalitnější. Zbraně obecně mají bonus +10 k iniciativě, zbroje zvyšují prestiž nositele (+5 charisma) a štíty dávají bonus +10 k pohyblivosti. Tato kategorie výzbroje nelze koupit a lze ji získat pouze na významných místech v dobrodružstvích. Patřičně se také označí v denících postav, jakmile ji získají.
První standardní dobrodružství je výjimečné, protože leží na pomyslném pomezí mezi lehkými a standardními dobrodružstvími. Osada Dertva však může velmi nepříjemně překvapit. Hrdinové jsou pod časovým tlakem a navíc jsou nuceni se rozdělit, aby splnili hlavní úkol. Boj s nepřáteli je předem marný, a proto je třeba hledat alternativní strategie.
S novým standardním dobrodružstvím přicházejí i nové schopnosti příšer. Nejzásadnější je vlastnost ZRANITELNOST POUZE KOUZELNÝMI ZBRANĚMI NEBO KOUZLY. Na tyto příšery sice lze útočit i normálními zbraněmi, ale jejich obrana je pak o 10 větší. Pokud hrdinové nemají kouzelné zbraně, lze si ve městě za 1 gem zbraň očarovat u alchymisty. Očarovaná zbraň funguje jako kouzelná, ale jinak nedává žádnou další výhodu. Na konci dobrodružství se navíc promění v obyčejnou. I když ke splnění hlavního úkolu v Osadě Dertva kouzelná zbraň není třeba, je doporučeno ji mít. Další nové schopnosti příšer jsou LEDOVÝ DOTEK a MRTVOLNÁ NÁKAZA.
Na základě připomínek testerů a také pozorováním vyváženosti hry došlo k některým změnám pravidel:
Vzhůru do boje s lítými stvůrami!