Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Verze 0.3.0

26.02., 2019

Přichází velká aktualizace, která otevírá standardní dobrodružství! Téměř všechny připomínky testerů byly zapracovány do řady vylepšení, z nichž asi nejzajímavější je manažer postav. Došlo k přepracování některých pravidel a také se ve hře objeví nová kategorie výzbroje!

Bestiář

Na webových stránkách je nyní možné prohlížet si náhodně obrázky příšer ze hry v tzv. Bestiáři. Chcete-li někomu ukázat, s čím se vaši hrdinové potýkají, stačí kliknout na záložku „O hře“, kde se objeví odkaz na Bestiář.

Manažer postav

Manažer postav potěší zejména ty hráče, kteří mají hodně postav. Díky němu lze vidět všechny své hrdiny najednou a uspořádávat je do skupinek. Manažer umožňuje poměrně složité filtrování, které má usnadnit výběr a organizaci hrdinů. Můžete například vyhledat všechny hrdiny, kteří mají kouzelnou zbraň, nebo všechny hrdiny, kteří mají teleportační krystal a mohou začít dobrodružství Druhý chrám Horutha. Možnosti jsou opravdu značné. Vedle hrdinů se zobrazuje také míra hrdinství a počet prošlých dobrodružství.

Nové sestavování skupinky

Kompletním přepracováním prošlo sestavování skupinky. Při výběru hrdinů využívá přehlednosti manažeru. Počet kliknutí se snížil na polovinu, a přitom je organizace skupinek přehlednější. Žoldnéři se nyní vybírají ze zcela nové obrazovky, kde jsou všichni zobrazeni najednou.

Pěkné předměty

Možná jste všichni nejednou pocítili zklamání, když jste nalezli na významném místě pouze obyčejnou výzbroj. Místo obyčejné výzbroje nyní lze v dobrodružstvích získat tzv. pěknou výzbroj, která je nejen hezčí, ale také kvalitnější. Zbraně obecně mají bonus +10 k iniciativě, zbroje zvyšují prestiž nositele (+5 charisma) a štíty dávají bonus +10 k pohyblivosti. Tato kategorie výzbroje nelze koupit a lze ji získat pouze na významných místech v dobrodružstvích. Patřičně se také označí v denících postav, jakmile ji získají.

Osada Dertva

První standardní dobrodružství je výjimečné, protože leží na pomyslném pomezí mezi lehkými a standardními dobrodružstvími. Osada Dertva však může velmi nepříjemně překvapit. Hrdinové jsou pod časovým tlakem a navíc jsou nuceni se rozdělit, aby splnili hlavní úkol. Boj s nepřáteli je předem marný, a proto je třeba hledat alternativní strategie.

Schopnosti příšer

S novým standardním dobrodružstvím přicházejí i nové schopnosti příšer. Nejzásadnější je vlastnost ZRANITELNOST POUZE KOUZELNÝMI ZBRANĚMI NEBO KOUZLY. Na tyto příšery sice lze útočit i normálními zbraněmi, ale jejich obrana je pak o 10 větší. Pokud hrdinové nemají kouzelné zbraně, lze si ve městě za 1 gem zbraň očarovat u alchymisty. Očarovaná zbraň funguje jako kouzelná, ale jinak nedává žádnou další výhodu. Na konci dobrodružství se navíc promění v obyčejnou. I když ke splnění hlavního úkolu v Osadě Dertva kouzelná zbraň není třeba, je doporučeno ji mít. Další nové schopnosti příšer jsou LEDOVÝ DOTEK a MRTVOLNÁ NÁKAZA.

Změny pravidel

Na základě připomínek testerů a také pozorováním vyváženosti hry došlo k některým změnám pravidel:

  • Hledání skrytých předmětů (rozhlížení), hledání tajných dveří a průzkum pole vyžaduje pouze 3 POHYBY.
  • Hraničář má 10 magů od 2. úrovně.
  • Hraničář získá za použití schopnosti PRVNÍ POMOC na jiného hrdinu +2 zkušenosti.
  • Zaklínač ovládá od 1. úrovně navíc dvě ochranná kouzla: OCHRANNÉ ZNAMENÍ a OCHRANNÁ AURA.
  • MAGICKÝ ŠTÍT stojí 50/100/150 magů podle stupně kouzla. Od I. stupně ho lze také vylepšit, a snížit tak požadovanou magenergii.
  • GARDISTA má snížené životy o 10. Současné rozmezí jeho životů je tedy 70 - 120.
  • AURA STRACHUa ODPORNOST ustupují dvakrát rychleji, ztratí-li hrdina vizuální kontakt s příšerami daného typu (nemrtví, zombie).

Změny v dobrodružstvích

  • Východ v horách ve Druhém chrámu Horutha nemůže být zablokovaný.
  • Časový spínač na vesničana ve Dračí skále se začne odpočítávat až po jeho spatření hrdiny.

Vylepšení

  • Rychlejší multiplayer mód.
  • Upravená grafika: Elfí plášť, Drátěná zbroj, Kouzelník při tvorbě hrdiny, schopnost Střelba a Cílená střela v kombinaci s těžkou kuší, Jed, Ochromení, Vlčí amulet, Psychoúder, Závan smrti, zobrazení mincí, Rytíř a řada povrchů v jeskyních.
  • Předměty spjaté s dobrodružstvím lze prozkoumat také z inventáře.
  • Mód prohlížení upraven tak, aby neprozrazoval informace navíc. Například to, zda jsou dveře zamčené, lze poznat až při pokusu o průchod nebo při průzkumu.
  • Nebezpečná dobrodružství označena vykřičníkem.
  • Inventář zobrazí na prvním místě aktivní předměty, které hrdina používá.
  • Hráč si může prohlížet hrdiny jiných hráčů a také jejich ocenění.
  • Po průzkumu objektu, který může být proveden jen jednou, se již otázka k opětovanému průzkumu neobjeví.
  • Při odzbrojení předmětu, který přidává schopnost, se nejdříve zobrazí kontrolní otázka.
  • Při zvednutí předmětu se zobrazí upozornění, pokud je předmět potřeba dodatečně aktivovat.

Opravené bugy

  • Šikmý průchod mezi objekty (např. zával, strom, sloup), které jsou v chodbě a zabraňují výhledu, již není možný.
  • Léčení druhých hrdinů nevytváří chybně sekundární schopnost.
  • Hraničář si může vybrat na slabých úrovních také Léčivý dotek a Neutralizaci jedu.

Vzhůru do boje s lítými stvůrami!

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).