Jaké povolání pro hrdinu vybrat? Možná vám pomůže následující přehled všech povolání.
K pochopení následujících bonusů povolání je vhodné znát, k čemu jsou jednotlivé vlastnosti dobré.
Silný a odolný bojovník, specialista na těžké zbraně. Vybírá si ze tří specializací: Bojovník, Šermíř, Gladiátor. Může mít všechny druhy zbraní a zbrojí.
Všestranný a houževnatý specialista na přežití. Dokáže výborně léčit a stopovat. Může ho také doprovázet pes. Volí si z 5 specializací: Lesní, Horský, Říční, Pouštní nebo Stepní hraničář. Může používat maximálně střední zbraně a drátěnou zbroj. Nesmí používat pavézu. Od 1. úrovně ovládá dovednost Boj se zvířaty a schopnosti vycházející z jeho specializace. Od 2. úrovně dokáže sesílat přírodní kouzla. Výši magenergie ovlivňuje jeho inteligence.
Obratný a zákeřný bojovník, skvělý střelec a vrhač zbraní. Vynikající průzkumník, který odemkne zamčené dveře a odstraní nebezpečné pasti. Vybírá si ze tří specializací: Zbojník, Asasín, Lupič. Může používat maximálně střední zbraně a koženou zbroj. Nesmí používat pavézu. Od 1. úrovně ovládá schopnosti Odhal past a Odstraň past.
Svatý bojovník zasvěcený boji proti zlu. Pomocí modliteb dokáže tvrdě udeřit nebo zadržet nepřátele. Povzbuzuje a léčí celou skupinku. Může používat všechny druhy zbraní a maximálně plátovou zbroj. Od 1. úrovně ovládá schopnost Boj proti zlu. Od 2. úrovně může sesílat modlitby. Výše magenergie je ovlivněna zejména jeho uměním magie, sekundárně také inteligencí.
Zabiják příšer, bojovník i kouzelník v jednom. Pomocí kouzel a napodobením příšer dokáže dočasně získat obrovskou sílu. Vybírá si ze tří specializací: Sidh-sen, Men-sen, Hir-sen. Může používat maximálně střední zbraně a koženou zbroj. Nesmí používat pavézu. Od 1. úrovně si volí a sesílá kouzla. Výše magenergie je ovlivněna jeho uměním magie.
Nepřekonatelný mistr magie. Pomocí kouzel dokáže téměř vše, ale musí dávat pozor na zdroje magenergie. Může používat maximálně lehké zbraně. Jako zbroj nosí speciální kouzelnické róby. Nesmí používat štíty a střelné zbraně. Od 1. úrovně je spjatý se svou kouzelnickou hůlkou, která mu dává bonus k obraně, pokud má levou ruku volnou. Výše magenergie je ovlivněna uměním magie. Začíná hru se 4 kouzly a 2 gemy. Později si nabídku kouzel může rozšiřovat a některá kouzla také posilovat.
Chcete vědět více?