Novinky Články Média O hře Kontakt Registrace

Verze 0.2.1

15.01., 2019

V nové verzi se můžete těšit na doplněnou chybějící grafiku. Kromě toho je připraveno nové dobrodružství Třetí chrám Horutha a s ním přibyly i další kouzelné artefakty. Poprvé se objeví mechanika JEDŮ a hrdinové podstoupí první setkání s NEMRTVÝMI.

Grafika

Konečně mají všechny schopnosti a předměty vlastní obrázek! Mnohé z nich se zobrazují přímo na postavě. Hrdinové tak mohou získat unikátní vzhled a hráči snadno uvidí, jaké schopnosti jsou právě aktivní. Na postavě se nově objeví i negativní ovlivnění, jako jsou Ochromení, Jedy, Aura strachu či Odpornost.

Třetí chrám Horutha

I když patří Třetí chrám Horutha mezi lehká dobrodružství, není vhodný pro hrdiny na 1. úrovni. Jeskyně klade nároky i na nebojové schopnosti hrdinů. Příběh se točí kolem záhadného skrytého chrámu boha Horutha, v němž je třeba najít teleport a projít jím. Cesta k teleportu je utajena a nabízí několik záhad, které je dobré odhalit. Podzemí je protkáno temnotou a časem se situace může začít zhoršovat. Pokud hrdinové projdou úspěšně teleportem, budou moci později vstoupit do dobrodružství Svatý bojovník, které dějově přímo navazuje.

Nemrtví a strach

Asi největším nebezpečím pro začínající hrdiny je setkání s nemrtvými. Nebudeme zde nyní zabíhat do zdlouhavých podrobností, ale nemrtvé bytosti jsou vážným narušením řádu a Aura strachu, kterou vyzařují, je fyzicky hmatatelná. Čím zkušenější hrdina, tím je větší šance na to, že odolá STRACHU. Jak se strach projevuje? Hrdina posedlý panickým strachem nemůže nic dělat - nemůže útočit, používat předměty a schopnosti, prozkoumávat atd. Jediné, co může, je utíkat. V těch horších případech dokonce upustí svou zbraň!

Artefakty

Ve Třetím chrámu Horutha, ale i v jiných dobrodružství můžete získat nové artefakty:

  • Hadí pás
  • Koruna moci
  • Náramek černého prince
  • Obětní tesák
  • Panenská krev
  • Prsten moci
  • Přilba kozoroha
  • Rudá lebka
  • Runová čelenka

Jedy

Účinnost některých pastí je zvýšena použitím JEDU. Jakmile se jed dostane do těla hrdiny, trvá obyčejně 6 - 10 tahů, než začne účinkovat. Jed se tedy neprojeví hned, ale až po jeho uplynutí. Hrdina si hází na past, zda jedu odolá (použitá vlastnost je odolnost). Podle výsledku hrdina ztratí část svých životů. Se základními jedy se můžete setkat i ve Třetím chrámu Horutha, kde se mohou také objevit nové druhy pastí...

Vylepšené prvky

  • Chatové formuláře reagují na enter.
  • Následování družiníka opraveno.
  • Příkazy družiníkům se ukáží i ostatním hráčům v MP skupince.
  • Obrázky kategorií předmětů v inventáři.
  • Hrdina s nulovými životy nebo nulovou energií již nelze vytvořit.
  • Na záchranu vesničana ve Dračí skále je nově časový limit.

Třetí chrám Horutha vás již očekává...!

Tento web využívá cookies (především k analýze návštěvnosti a sběru dat za účelem cílení reklamy).